Saturday, July 11, 2009

مدونتي مش أنا.. أنا مليــش دعوة خالص


من كام يوم عـــدّى على مدونتي سنتيــــــــــــــــن
!!!
:)أنا اتخضيت بصراحة من الكلمة
محدش أخد باله طبعا و بكل بساطة... أنا نفسي مش افتكرت
:D
كنت فاكرة قبلها لكن لقيتني يومها نسيــــــــــــت تماما
سنتين عرفت فيهم ناس كتير جميلة أوي
و منهم كتير مشيوا لكن عمري ما بنساهم و يمكن حتى بفتكرهم أكتر من أصحابي الحقيقييين
لأني حبيتهم بجد من قلبي
و لأني حسيت بالصدق في كلماتهم
...........................
طبعا مش الكل أكيد ناس كويسة و فظيعة... بس الحقيقة إن الناس بتبان من كلامها، حتى لو من غير ما نشوف عينيهم
أو دة رأيي الشخصي يمكن
شكـــــرا لكل الناس اللي بترسم على وشي ابتسامة أو بتدخل على قلبي الفرح في لحظات حياتي
ربنـــا يكرمكم
و هكتب بوست قريب إن شاء الله..و سامحيني يا "يوم جديد". أنا موجودة بس اتشغلت أوي الأسبوع اللي فات

26 comments:

mohamed ghalia said...

كل سنة ومدونتك بخير
وكل سنو وانتى طيبة ودايما بنا

الحلم العربي said...

كل سنة و انتى و مدونتك طيبة
من أحلى المدونات اللى بحس فيها بالراحة و بالبساطة و بإن الدنيا لسة فيها مكان للملايكة
بحبها و بحبك أكتر
ربنا يديم الود بينا :))
و بعدين سنتين مش كتير خالص دول دوا يا دوب هوا
عقبال ما تتم 100 سنة إن شاء الله :))

Wish I were a Butterfly ... said...

mohamed ghalia,

إزيــــك؟
:))

و انت بخير. شكرا يا محمد

Wish I were a Butterfly ... said...

الحلم العربي

و انت طيبة يا أحلى يوية :)). أنا كمان بجد بحبك و بحب شخصيتك جدا جدا
ربنا يبارك فيكي ماشاء الله

ملايكة؟؟ :) :$ :$. ربنا يكرمك يا حلم. شكرا على المجاملة الرقيقة أوييييي دي
يارب أكون فعلا كويسة وأستحق كلامك الجميل أوي دة

بس سنتين بجد حاساهم كتير أوي .كبرت يا حلم
:D

فاتيما said...

كل سنة و إنتى أرق بترفلاية فى جناين الدنيا يا هبهوب
كل سنة و مدونتك فى تألق
و كل سنة و إنتى فى أحسن حال يا حبيبتى
و ينفع طبعا تبقى خوخة جدااااااااا لأنك شقاوة و طعامة زيها

قلب ينبض لله said...

كدا يا هبة ماتفتكريش حدث مهم زي دا
اللي واخد عقلك ياقمر ;)

كل سنة وانتي موجودة في عالم التدوين تضفي عليه الوان ورقة ورومانسية وكل حاجة حلوة

:)

Rosa said...

كل سنة و انتي و المدونة بخير و يا رب عقبال 100 سنة

نـــــور said...

:)

كل سنه وانتى ومدونتك بخير يابوبه
وعقبال 100 سنه وانتى هنا :)

Faith said...

مبروك السنتين! انا اختك ياسمين ساكنة في السويد اعجبت جدا بمدونتك و تلقاية و عفوية كتاباتك التي تدخل السرور للنفس. اختيارك للفراشة كرمز لك يدل على امور كثيرة كلها جميلة و منتهى الرقة. هههه لا تاخذي بالك اصلي محللة نفسية هههه بمزح معك انا لسة بدرس و ان شاء الله تعدي السنين دي على خير.

عايزاكي تستمري بالكتابة و تمتعينا
بافكارك الحلوة.

سلام

Dr Ahmed Said@Black Armor said...

انا حقيقى مبسوط ان اول زيارة لمدونتك تكون فى حدث سعيد
كل سنة وانتى ومدونتك بخير
وعقبال 100 سنة تدوين
دمتى بخير

هيثم مكارم said...

أعتذر عن غيابي الفترة الماضية عن مملكتك يا فراشة ....ه

كل عام وأنت ومملكتك بخير

sweet angel said...

السلام عليكم

أسعدني جدا ان أول اطلاله لي بمدونتك هي حدث سعيد
كويس وأخيرا حاجه تدعو للتفائل

كل سنه والمدونه بتاعتك بخير **وانتي ملكيش دعوه خالص**

تحياتي وتقبلي مروري

UncŁē Sam said...

مبروك عليكى السنتين واعبال ال 1000 سنة
كلامك جميل بجد ومدونتك اكتر من رائعه
تحياتى

Wish I were a Butterfly ... said...

فاتيما

فرحـــــااااانة أوي انا
بتعليقك
:)

و يارب انت كمان تكوني دايما في أحسن حال يا تمتومة
:)))
مدونتي فرحت أوي بيكي وبتغني من فرحتها

Wish I were a Butterfly ... said...

قلب ينبض الله

:)))

حدث مهم؟؟ و كمان اللي واخد عقلي؟؟؟

نوووو :). ليه كدة بس يا قلب؟


مش مهم أفضل موجودة.. المهم لو مش كنت موجودة تفتكري حد هيفتكرني ولا لأ؟
:)
بحبك أوي.. و يارب انت كمان تفضلي علطول موجودة في دنيا التدوين معانا..و في دنيتي كمان

Wish I were a Butterfly ... said...

Om Hagar,

شكرا يا أم جوجو
:)

وانت علطول طيبة ومرتاحة

Wish I were a Butterfly ... said...

نــــور

شكرا يا نور
:)

بتظهري في المناسبات دايما
:))

يارب دايما يكون لك مكان في المناسبات السعيدة حواليكي يا باشمهندسة
;)

وعقبال 100سنة تانيين وانت هنا

Wish I were a Butterfly ... said...

Enkla Tankar,

شكرا لك على إطرائك الرقيق :). يسعدني جدا إن المدونة عجبتك ،و الفراشة اللي نفسي أكونها كمان

:)
إن شاء الله كل سنينك تعدي على خير ياسمينا، وعلى فكرة..أعز صديقاتي اسمها ياسمين

بس انت جنسيتك إيه؟؟

شكرا لمرورك الكريم،وأتمنى تكراره :)

Wish I were a Butterfly ... said...

Dr.A.S. Black armor,

و حضرتك بخير

شكرا لك
:)

Wish I were a Butterfly ... said...

هيثم مكارم

و حضرتك بخير

قرأت تعليقك في مدونتك ..ومفيش داعي للاعتذار أبدا

ربنا يعينك في حياتك إن شاء الله وتلاقي وقت بعيد عن العمل قريب

شكرا لزيارتك مرة تانية :)

Wish I were a Butterfly ... said...

sweet angel,

هههه

حاجة تدعو للتفاؤل بس مش تتعودي على كدة
:)

أيـــــوة. كل سنة و"هي"طيبة،وانا مليش دعوة خالص

انت كدة فهمتيني :)

سعدت بمرورك آنستي

Wish I were a Butterfly ... said...

آسلامـ

شكرا لك على رأيك في المدونة

بس 1000 سنة دي مش كتير "شوية"؟؟


شكرا لتعليقك و ذوقك

Lyssandra said...

إيه ده .. معقول مش علقت ع البوست ده ؟؟
مش ممممممممممممممكن
أكيد انا في الزهايمر خالص

كل سنة وانتي والمملكه بألف خير

:)

كل سنة وانتي هنا يا فراشة

...

Lyssa

Wish I were a Butterfly ... said...

Lyssa,

و انت طيبة يا ليسا
:)

فرحت بجد إنك لسة فاكراني

و يارب انت كمان نفضلي هنا بكلماتك القوية يا صديقتي
:)

Faith said...

مرحبا مرة اخرى و اسعدتي مساءا
شكرا على ردك الجميل, انا اصلي من العراق و ساكنة في السويد منذ سنين طويلة. احببت لهجتك المصرية و تسعدني كثيرا لانها مليئة بالعفوية و خفة الدم.
اسعدني جدا ان اعز صديقاتك تحمل نفس الاسم :) انا مستمرة في القراءة.. لاني افتقد هذه الاجواء الجميلة و الاناس التي تصادفيهم في حياتك, ستكوني انت عيني التي ارى (اقرأ) بها و من خلال تجاربك و احاديثك ستسليني في غربتي.

تحياتي
ياسمين

Wish I were a Butterfly ... said...

Faith,

أهلا بيكي ياسمين :). عارفة إنك ممكن مش تصدقيني المرة دي :$، بس الحقيقة إن تاني أقرب صديقاتي وأنا صغيرة كانت عراقية اسمها ليلى..وكنت بحبها جدااا
:)
بس عرفت عراقيين قليلين أوي غيرها في حياتي بصراحة. افتكرتك أول ماقلتي عن بلدك :). أول ما اشتركت في الفيس بوك حاولت أدور عليها بكل الطرق بس مش عرفت أوصل لها

أنا كدة رغاية.صح؟
معلش بس بجد افتكرتها:) منك

اممم...سأكون أنا عينك التي تقرئي بها؟؟ :$ ربنا يكرمك
دة شرف كبير أوي لي:)، وبجد فرحت أوي أوي بكلامك دة،وفرحانة أكتر إنك تشوفيني حد ممكن يسليكي في غربتك ببعض الخواطر
:)
بس أنا مش دايما متفائلة،ومش كل كتاباتي سعيدة:). أكيد بحاول يعني،بس في الآخر بكتب اللي جوايا وبس
فأتمنى تحبي فعلا اللي هكتبه ومش يكون سبب أكتر في ضيقك أبدا

سعيدة جدا بزيارتك بجد يا زهرة الياسمين :)