Thursday, February 10, 2011

!!الكـــرسي و لا شمـوس بلـــدك؟؟ لأ فعلا المـعادلة صعبة

4 comments:

Mafrousa said...

حبيبة قلبي
طبعا فاكراكي ازاي انسي الناس الحلوة
بصي يا ستى انا كنت عاوزة النتائج جدااااااااا
لكن كنت مختلفة فى الطريقة
و مش كنت عاوزة ناس تموت
لانى حسيت انهم حطوا ايديهم فى بيت الدبابير
بس خلاص اللى حصل حصل و المهم دلوقتى النتائج
و التغيير لابد ان يكون على افراد الشعب كمان
تحيانى ليكي يا قمرة

Wish I were a Butterfly ... said...

Mafrousaaaa,

فرحانة أوي إني ألاقيكي هنا وفرحانة أكتر إني طلعتي لسة فاكراني فعلا
:)

عندك حق في موضوع الناس اللي اتوفت. أكيد دي الحاجة الوحشة جدا في الموضوع:( الحمدلله، والناس اللي لسة مفقودة للنهاردة كمـان

بس للأسف مش معاكي في حاجة.. إن أي تغيير عشان يتحقق لازم يكون فيه خساير معاه. عشان حاجة تتغير لازم يبقى فيه تضحيات

"Any change, even a change for the better, is always accompanied by drawbacks and discomforts.”
دي مقولة لكاتب بريطاني قديم أنا مؤمنة بيها جداااا
ربنا يرحمهم جميعا. ليهم كل الحب والاحترام للأبد.وزي ما بتقولي..اللي حصل حصل

وحشتيني :)
Enjoy it :)

Unknown said...

يا ستي
سبحان الله
سعد الشاذلي دة اتبهدل واتظلم
و اعتقد ان ربنا سبحانه هو اللي شاء بتلك النهاية لكليهما للاعتبار
و يا ريت بس محدش ينسى
و مبروك لمصر حريتها

Wish I were a Butterfly ... said...

قهوة بالفانيليا

أتمنى فعلا الناس تعتبر و مش تنسى أبدا

و مبروك ليكي مصر
:)

نورتي البلوج يا شيمو. بحس لما أقرأ اسم مدونتك ان ريحة القهوة بالفانيليا موجودة حواليا :)