Saturday, December 12, 2009

إحســـــــاس غـــريب


19 comments:

ميرا ( وومن ) said...

طب يعني احساس كويس ولا وحش ؟؟؟

sakayar said...

احساس غريب

وسكوت كتير

كإنك منتظرة لشيء

أو خايفة من شيء

أو .... فيه شيء مش مفهوم

الصورة بتدل على مود ساكن زي الملل والاكتئاب مع الصمت

ربنا يهون عليكي يا فراشة ويكتبلك السعادة ... وتحسي بإحساس جميل
:)

salma mohamed said...

انا كمان حاسه مش باحساس واحد غريب باحاسيس كتيييييير غريبه (:
وعماله تضرب في بعض وتخبط في جدار دماغي ومش لاقيه منفذ
الله المستعان يا بوبه

mohamed ghalia said...

حالة وبتعدى

Mafrousa said...

ايوة يعنى احساس نوعه ايه؟؟؟؟
يارب يكون احساس غريب حلو
يارب

Anonymous said...

مش عارف الصورة فيها احساسيس كتير قوي ممكن وحدة وممكن انتظار فيها قلق وفيها خوف
مش حقولك غير ربنا يبعد عنك آي احساس سيء ويكتب ليكِ أجمل الأحسايس على قد ما أنتِ تستاهلي

وحـــــــــــى القلم said...

مش عارفه ...
حاسه احساس وحش ...
انا بكره المنظر ده اوى بيثير فى نفسى حاجات كتير مش حلوه ...
ده اللى خلانى اكتب دموع الشتاء السنه اللى فاتت ...
بس مع بداية الشتا بدأت احسه ربنا يستر
يارب يكون ظنى خايب وميكنش جواكى اى احاسيس وحشه
وتكونى دايما سعيده يا هبهوبتى
انا عاوزه اتكلم معاكى عندك حساب فيس بوك ؟؟؟
ياريت تردى عليه لو ده مش هيضايقك
صحيح حاجه كمان : ارجعى ردى على التعليقات عشان احس انك هنا و ان فى تواصل بليييييييز

Wish I were a Butterfly ... said...

وومن

المشكلة إني مش عارفة

:))
مش متأكدة.. بس بحاول أخليه مش وحش أوي

Wish I were a Butterfly ... said...

Sakayar,

شكرا ربنا يكرمك على الدعوة الجميلة دي ويسعدك حضرتك كمان

يمكن كل الحاجات اللي قلتها على بعضها؟ ويمكن آخرهم هو الأكتر

بس الحمدلله هو مش ملل ولا اكتئاب. يمكن مجرد صمت

ربنا يفرحنا بيك دايما ونسمع عن حضرتك أخبار جميلة قريب

Wish I were a Butterfly ... said...

Salma,

بتضرب في بعض؟؟ طب حاسبي راشك تتعور
:p

عارفة إن دمي تقيل بس معلش دة أول حاجة خطرت على بالي وأنا بقرأ الجملة دي :). ربنا يهون عليكي يا سلومة والدنيا تتعدل كتيــر معاكي إن شاء الله
أخبار أخوكوا إيه دلوقتي؟

Wish I were a Butterfly ... said...

واحدة مفروسة

:)

Wish I were a Butterfly ... said...

Anonymous,

ماهو المشكلة "على قد ماانت تستاهلي" دي :). دي مرعبة

الله المستعان

طب مش المفروض على الأقل أعرف مين اللي بيدعيلي؟

Wish I were a Butterfly ... said...

وحي القلم

أنا آسفة
:(
أنا بجد آسفة أنا فعلا وحشة

مش قصدي صدقيني إني مش أرد..و لا عمري هحب أكون مش موجودة لما حد يكون عايزني. ياريت بجد تكوني مسامحاني

أنا بجد الحمدلله بخير،ومتخافيش من الصورة. هي حيرة أكتر منها حزن فمش تقلقي

بالنسبة للموضوع التاني...هابقى أسيبلك تعليق يوم تاني إن شاء الله :). كوني بخير أختي الصغيرة الجميلة

Anonymous said...

أنا قولت على قد ما أنتِ تستاهلى لأني واثق أنك تستاهلى كل خير
سبيها علي ربنا وهو قادر يحلها من عنده إن شاء الله

بخصوص سؤالك علي راى جاهين
لو كنت عارف مين أنا مش كنت أقول
:)

salma mohamed said...

ماشي يا بوبه (:
انا راسي فعلا حصل فيها اللي حصل من الضرب اللي جواها (:
والحمد لله احوال ياسر مستقره بي مافيش جديد وآدينا ماشين في رحلة العلاج ربنا يجيب فيها الشفا
شكرا بوبه

حبات التوت said...

احساس غريب
وسكوت بينى وبين نفسى

احساس غريب فعلا

Wish I were a Butterfly ... said...

Anonymous,

:)

شكرا على الثقة دي

يارب ربنا ييسرلنا كلنا أمورنا

Wish I were a Butterfly ... said...

Salma Mohamed,

شكرا على ردك يا سلمى

ربنا يتم شفاؤه إن شاء الله يا جميل

Wish I were a Butterfly ... said...

Wella,

:)

فعلا