Wednesday, June 4, 2008

A Moment of Dreams...

Wanna spread my wings and fly
So far away to the highest sky
Fly around whispering to the lonely moon
Share my dreams with the sparkling stars

Longing to sleep among the soft clouds
Speak up for myself with a long deep sigh
Have a moment of peace& silence.. so away up high

Longing to swim freely in the middle of the ocean
Feel pampered by the dolphins J
Realizing I’m in my own kingdom

Dreaming an’ dreaming an’ dreaming…
Dreaming of the bright blue sky
To spread my wings and fly

A dreamer I am?? No one can deny
But why should I quit dreaming .. while dreams are never forbidden?

4 comments:

Anonymous said...

عزيزتي الفراشه

وانا كمان ده انا حتى كنت من زمان بحلم اني بمشي على سلالم وهميه موجوده في الهواء من قبل ما يسرقوا حلمي ويعملوه اعلان زبادي

تحياتي

قلب ينبض لله said...

جميله ياهبه
ايه الرومانسيه دي
انا كلامك خلاني احس فعلا اني فوق في السما جمب القمر والنجوم
وسط السحاب

علي جمب:ايوا انتي كلامك بيفرحني خالص وانا ماببالغش لو قولتلك اني بستني تعليقك وكلامك واذا كنت انا بديكي امل لبكره وبحمد ربنا طبعا
فأنتي كمان بتديني أمل وحب وبحس ان لسه في في الدنيا ناس جميله اوي كدا وقلوبها بيضه زيك

بحبك من غير ما اشوفك
امال لو شوفتك ها اعمل ايه:)

وبخصوص الماسنجر ولا يهمك ياقمر خدي راحتك
انا بس كنت عاوزة اطمن عليكي واكلمك

Wish I were a Butterfly ... said...

إنسان مقيد
:)
الله على أحلامك. إيه الروقان دة؟
بس عارف؟هو دة سر نجاح الإعلانات اللي زي كدة..لو عرفت تحسسك إنك عايش جواها وقدرت توصل لأحلام الناس الوهمية..أكيد هتعرف توصل لقلوبهم بسرعةوتثبت نجاحها

عجبني حلمك على فكرة:) .بس كمان فكرني بصورة على الماسنجرلشخص ماشي في طريق ضبابي كدة ومش باين آخره..صورة بحبهاأوي عشان غموضهابس برده بخاف منها
تحياتي ليك :)

Wish I were a Butterfly ... said...

قلب ينبض الله
لوشفتيني هتصوتي
هههههههههه
ربنا يكرمك على كلامك الرقييييق أوي دة. أخجلتيني حقاحقا،وبجد أنا مستحقوش خالص

ربنا يعزك ياجميلة.. الحمدلله إنك حبيتي البوست. هو كمان حبك أوي
;)